listopada 05, 2019

W życiu trzeba mieć jakieś hopla






















Z oddali słychać słodkie mruczenie silnika, oczom ukazuje się niebieska perła ze złotymi felgami. Serce zaczyna mocniej bić, na twarzy maluje się uśmiech, powiedzieć że od ucha do ucha to za mało. Stoję w kasku przygotowana do jazdy, adrenalina podskakuje, wydaję radosne popiskiwanie niczym dziecko cieszące się na prezenty bożonarodzeniowe. Wsiadam, słucham wskazówek instruktora i już pedał leci do podłogi...

Takiego oto mam hopla na punkcie szybkiej jazdy samochodem Subaru Impreza z 2005 roku oraz serce skradł mi też model z 2014 roku.

Ludzie widzący moją reakcję na ten pojazd, mają minę co najmniej zmieszaną lub pukają się po czole😂

Szok i nie dowierzanie 😄
Nie zapomnę słów mojego chłopaka, gdy pierwszy raz zderzył się z moją reakcją "nawet na mój widok tak się nie cieszysz" 💁 

Posiadanie jakiegoś hobby, pasji lub mieć na punkcie czegoś pierdolca pozwala nam oderwać się od codzienności, zająć głowę czymś innym. W moim przypadku czekanie na kolejne przejazdy na torze powoduje motylki w brzuchu. 
Dla kogoś odskocznią będzie podnoszenie sobie adrenaliny, a dla innej osoby dzierganie na drutach czy też domowe DIY. 

Czasem przychodzi to do Ciebie samo i masz ułatwioną sprawę 😏 Częściej zdarza się, że trzeba szukać, próbować, sprawdzać i to też jest dobre. W obecnych czasach możliwości jest mnóstwo i nie muszą być one kosztowne. 

Nowo zdobyta wiedza czy umiejętności pozwalają nam stale się rozwijać, nasz mózg dzięki temu pozostaje stale aktywny i procesy starzenia się spowalniają. Czyli z pozycji zdrowia również korzystamy!
 Do ùzdrzeni


Tor w Borsku 2016

 Tor w Poznaniu 2014

Toruń 2019

 Grecja, Korfu 2019


Czym innym mogłabym pojechać do ślubu? 
😁😁😁





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Blogowanie przy Kawusi , Blogger