listopada 01, 2019

Cześć i czołem!

Morze Bałtyckie




Grecja korfu CorfuHej, mam na imię Judyta.

Jestem jak mieszanka wedlowska. Wszystkiego we mnie po trochu. Uśmiechem podbijam świat i chcę tą pozytywną energią zarażać innych.

Coś o mnie?

Uwielbiam tańczyć, szaleję na widok Subaru Impreza, kocham podróże i stworzyłam Gang Foczek :) czyli zażywam zimnych kąpieli w morzu. No i nie potrafię obejść się bez kawusi ;)

Stan zdrowia zmusił mnie do zmiany trybu życia - z czego się cieszę. Zdrowsza dieta, więcej aktywności fizycznej i holistyczne podejście do siebie samej.

Mieszkam nad ukochanym morzem, które za nic bym nie zamieniła na inną lokalizację.

Na blogu znajdziecie to co mi w duszy gra. A gra tam bardzo wiele ;) więc raczej się nie zanudzicie.

Do úzdrzeni



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Blogowanie przy Kawusi , Blogger